Prismatch

Etter at vi gjennom flere år har tilbudt kundene våre prismatch, ble dette tilbudet avsluttet fra 1. januar 2022.

Hvorfor ble prismatch avsluttet?

Gjennom prismatch har vi ofte blitt utfordret på å matche tilbud som er kortsiktige og vanskelige å etterprøve. Vi ønsker å tilby strømavtaler som i stedet gir deg som kunde en god pris over tid.

Vi opplevde også stor pågang hos kundesenteret vårt. Høye strømpriser gjorde at mange hadde spørsmål og ønsket hjelp, samtidig som vi fikk stadig flere telefoner som handlet om prismatch. Ved å avslutte dette tilbudet ønsker vi å prioritere mer tid til de samtalene som handler om faktura, strømpriser og andre spørsmål som kundene våre lurer på.

Hva skjer når min eksisterende prismatch utgår?

Etter endt periode får du den strømavtalen du hadde før du benyttet deg av prismatch. Hvis du ikke hadde en strømavtale fra før, får du vår standard avtale tilsvarende den avtaletypen som du har fått gjennom prismatch.

Du er fortsatt hjertelig velkommen til å kontakte oss

Som kunde hos oss kan du være trygg på at du får den hjelpen du trenger. I Fjordkraft-appen og Min side kan du se strømforbruket ditt, finne informasjon om strømavtalen din, utsette betaling og mye mer.

Hos oss har du en god strømavtale, et bredt utvalg av kundefordeler og tilgang til smarte tjenester som hjelper deg å spare strøm.

 

Vi er her for deg

Ring oss på 23 00 61 00 – og får du svar på alt du trenger å vite om strøm.

WEB01