Hvorfor avsluttes prismatch?
Gjennom prismatch har vi ofte blitt utfordret på å matche tilbud som er kortsiktige og vanskelige å etterprøve. Vi ønsker å tilby strømavtaler som i stedet gir deg som kunde en god pris over tid.
Vi opplever også for tiden stor pågang hos kundesenteret vårt. De høye strømprisene gjør at mange har spørsmål og ønsker hjelp, samtidig som vi får stadig flere telefoner som handler om prismatch. Ved å avslutte dette tilbudet ønsker vi å prioritere mer tid til de samtalene som handler om faktura, strømpriser og andre spørsmål som kundene våre lurer på.
Hva skjer når min eksisterende prismatch utgår?
Etter endt periode får du den strømavtalen du hadde før du benyttet deg av prismatch. Hvis du ikke hadde en strømavtale fra før, får du vår standard avtale tilsvarende den avtaletypen som du har fått gjennom prismatch.
Du er fortsatt hjertelig velkommen til å kontakte oss
Som kunde hos oss kan du være trygg på at du får den hjelpen du trenger. I Fjordkraft-appen og Min side kan du se strømforbruket ditt, finne informasjon om strømavtalen din, utsette betaling og mye mer.
Selv om vi har stor pågang for tiden, vil vi at du skal vite at vi er her for deg alle hverdager fra 8 til 18. Hos oss har du en god strømavtale, et bredt utvalg av kundefordeler og tilgang til smarte tjenester som hjelper deg å spare strøm.
Som kunde får du
En god strømavtale
Hos oss får du en god avtale over tid
Fjordkraft Fordel
Spar penger hver måned
Smart app som gir oversikt
Få full kontroll på strømforbruket