Hopp til innhold

Fornøydgaranti

Fornøydgaranti

I Fjordkraft jobber vi hver dag for at du som kunde skal være fornøyd. Derfor gir vi nye kunder fornøydgaranti. For hos oss er det egentlig ganske enkelt. Hvis ikke du er fornøyd, er ikke vi det heller.

Slik fungerer Fornøydgaranti

Hvis opplevelsen din hos oss ikke har vært som forventet, kan du benytte deg av Fornøydgaranti. 

Alt du trenger å gjøre er å ta kontakt med oss for en strømprat, så får du tilbake den faste månedsprisen for inntil tre måneder. Dette utbetales som fordelspoeng.

Ett fordelspoeng tilsvarer per i dag én krone. Fordelspoengene dine kan du bruke
som fratrekk på strømregningen din, eller til å handle med på markedsplassen vår.

Verdt å vite om Fornøydgaranti:

  • Garantien gjelder for alle nye privatkunder med strømavtale hos oss.
  • Fornøydgaranti kan benyttes en gang per strømmåler.
  • Du må kontakte kundesenteret minst 30 dager før eventuell oppsigelse for å aktivere garantien, og innen 90 dager etter strømavtalen din startet opp.
  • Refusjonen gis som fordelspoeng tilsvarende det du har betalt i fast månedspris de siste månedene – inntil tre måneder totalt.
  • Garantien dekker kun fast månedspris – ikke strømforbruk, påslag, nettleie eller andre tilleggstjenester.
  • Poengene settes inn på fordelskontoen din innen 3 virkedager.
  • Fordelspoengene følger gjeldende vilkår for fordelspoeng.

Vilkår for Fornøydgaranti

Hvordan kan vi hjelpe deg?

  • Ring 23 00 61 00

    Vi er åpen hverdager 0900-1600

  • Send e-post

    Du hører fra oss innen 1-2 virkedager.

Skjermbilde av appen

Hvorfor velge Fjordkraft?

  • Få hjelp til å kutte strømkostnadene
    Bruk strømmen smartere med appen vår

  • Ingen skjulte gebyrer eller påslag
    Det er enkelt å følge med på kostnadene

  • Ingen forskuddsbetaling
    Du betaler etter du har brukt strømmen

  • Alt på én regning
    Samlet faktura for strøm og nettleie

Finn strømavtale
  • WEB02