Du har flyttet inn, eller skal flytte inn
Når du overtar en ny bolig, kan du melde overtagelsen opp til 30 virkedager tilbake i tid. Du kan enten bestille strøm selv til den nye adressen på våre nettsider, eller kontakte kunderservice som står klar for å hjelpe deg. Husk å ha målernummeret for den nye måleren tilgjengelig.
Dersom du ikke har flyttet inn enda, og tidspunkt for overtagelsen er frem i tid, kan du likevel bestille strøm og velge en dato frem i tid for oppstarten. Her kan du finne din strømavtale.
Du har flyttet ut eller skal flytte ut
Vi kan ikke avslutte strømavtalen din på en måler tilbake i tid, selv om tidspunkt overtagelsen har passert. Det er derfor viktig at du melder oppsigelsen på adressen til oss i tide, for å ikke bli belastet utover perioden du bodde på den forrige adressen din.
Dersom du allerede har flyttet ut bør du melde flyttingen din snarest for å blir opphørt på den måleren. Du kan enkelt og raskt melde både utflyttingen fra forrige adresse, og innflytting på ny adresse, inne på Min Side. Du kan også kontakte kundeservice for å få hjelp med utflyttingen, på tlf 23006100 eller ved å chatte med oss eller sende en epost.
Takk for tilbakemeldingen