Din strømregning i januar 2017 var den siste du fikk fra BKK Kundetjenester. Nå får du regningene for både strøm og nettleie fra oss i Fjordkraft.
Når du får din nye strømregning, vil eneste forskjell være hvem du får regningen fra. Tidligere sendte BKK Kundetjenester faktura på vegne av Fjordkraft. Nå vil du i stedet få regningen direkte fra din strømleverandør. Ellers fortsetter alt som før.
Du vil fortsatt ha den samme strømavtalen med like gode betingelser som tidligere. Om du har Avtalegiro eller eFaktura vil dette videreføres automatisk, uten at du som kunde trenger å foreta deg noe. Og selvsagt vil du få strøm og nettleie samlet på én enkel regning, slik du alltid har fått som kunde hos oss.
Har du spørsmål om din nye faktura? Ring oss gjerne på 06100, så hjelper vi deg!
Du vil få regningene etter samme frekvens som tidligere. Så om du er vant til å få regningene annenhver måned vil du fortsatt få det hos oss, og om du har fått dem månedlig vil vi videreføre dette. Fakturaen kan imidlertid bli sendt på et litt senere tidspunkt i måneden enn det som har vært vanlig hos BKK Kundetjenester.
Ja, de vil sende deg påminnelse om måleravlesning akkurat som før. Den enkleste måten å lese av strømmen på er å sende måleravlesningen som svar på meldingen fra din netteier.
Ja, på Min side kan du enkelt holde oversikt over ditt kundeforhold. Fordi du nå har fått et nytt kundenummer, vil du ikke finne historikk fra gamle fakturaer. Men alle strømregninger vil heretter samles opp på Min side.
Som kunde hos oss får du nye fordeler hver måned fra våre samarbeidspartnere.