Hopp til innhold

Nominert til kundeservicepris for både strøm og mobil

Fjordkrafts kundesenter er valgt ut i to kategorier når kåringen KSIndeks skal avgjøres i slutten av mai.

– Det er kundene selv som peker på hvem som gjør en god jobb. Det gir nominasjonen høy troverdighet, sier Bjarte Lyssand i CustomerTrends.

Kundene har talt

KSIndeks er basert på over 20 000 kundeintervjuer – og måler blant annet serviceinnstilling, tilgjengelighet, løsningsgrad og anbefalingsvilje.

I årets kåring er kundesenteret inne på topplisten for både Strøm og Telefoni. Steinar B. Christensen i CustomerTrends, forteller at det er flere grunner til nominasjonene:

– De har et spennende digitalt tilbud og ligger langt fremme når det gjelder chatbot og andre kundedialoger. Samtidig er de flinke til å gjøre avtalevilkårene forståelige og valgene enklere for kundene.

Trenger du et mobilabonnement til deg eller noen i familien? Se våre mobilabonnement

Hvorfor velge Fjordkraft?

  • Få hjelp til å kutte strømkostnadene
  • Ingen skjulte gebyrer eller påslag

  • Ingen forskuddsbetaling

  • Strøm og nettleie på én regning
WEB01