Nominert til kundeservicepris for både strøm og mobil
Fjordkrafts kundesenter er valgt ut i to kategorier når kåringen KSIndeks skal avgjøres i slutten av mai.
– Det er kundene selv som peker på hvem som gjør en god jobb. Det gir nominasjonen høy troverdighet, sier Bjarte Lyssand i CustomerTrends.
Kundene har talt
KSIndeks er basert på over 20 000 kundeintervjuer – og måler blant annet serviceinnstilling, tilgjengelighet, løsningsgrad og anbefalingsvilje.
I årets kåring er kundesenteret inne på topplisten for både Strøm og Telefoni. Steinar B. Christensen i CustomerTrends, forteller at det er flere grunner til nominasjonene:
– De har et spennende digitalt tilbud og ligger langt fremme når det gjelder chatbot og andre kundedialoger. Samtidig er de flinke til å gjøre avtalevilkårene forståelige og valgene enklere for kundene.
Trenger du et mobilabonnement til deg eller noen i familien? Se våre mobilabonnement

Hvorfor velge Fjordkraft?
- Få hjelp til å kutte strømkostnadene
-
Ingen skjulte gebyrer eller påslag
-
Ingen forskuddsbetaling
- Strøm og nettleie på én regning