Strøm Bedrift Markedsplass

Mobilabonnement

Mobilabonnement

Hva er inkludert i mobilabonnementet mitt?

Hovedforskjellen mellom mobilabonnementene er hvor mye mobildata som er inkludert. Alt det andre får du med på kjøpet, uansett hvilket abonnement du velger:

  • Fri fart, tale, SMS og MMS. Abonnement med Fri data har ikke fri fart, men du kan velge mellom 3 hastigheter. 
  • Bruk i EU/EØS – Bruk mobilen som hjemme når du er på reise i EU/EØS.
  • Data rollover – Mobildata du ikke bruker denne måneden, tar du med deg videre til neste måned.

I tillegg kan du aktivere Wi-Fi Tale helt kostnadsfritt, og du selvsagt har ingen bindingstid. 

 

Annet

Egne priser gjelder for spesialnummer, bruk utenfor EU/EØS, bruk fra Norge til utlandet, skip, fly og satellitt. Alle våre priser både til og fra utlandet finner du i vår oversikt over mobilpriser.

Vi har ikke skylagring inkludert i våre mobilabonnement, men her finnes det mange gode tjenester som du kan bruke uansett hvilken mobiloperatør du har. 

For å hindre misbruk av Tjenester som har fri bruk gjelder det en begrensning på 10.000 ringeminutter, 10.000 SMS og 10.000 MMS per måned, innenfor Norges grenser. Les mer om dette i våre vilkår. 

Hvem i min hustand kan bestille mobilabonnement?

Alle over 18 år kan bestille mobilabonnement fra oss. Dersom du skal videreføre et nummer som allerede er i bruk hos et annet mobilselskap, er det viktig at personen som bestiller er den samme som er juridisk eier av abonnementet i dag. Som oftest vil det være den personen som betaler mobilregningen.

Hvilket mobilabonnement bør jeg velge?

Hovedforskjellen mellom våre abonnement er hvor mye mobildata som er inkludert. For å finne ut hvor mye data du trenger, kan du bruke vår mobildata kalkulator. Den hjelper deg å finne et mobilabonnement som passer for deg.

Hvor finner jeg avtalevilkårene for mobilabonnementet mitt?

Avtalevilkårene for våre mobilabonnement finner du her.

Hvilke muligheter har jeg for å klage?

Vi vil gjerne høre fra deg om du er misfornøyd med noe. Ta gjerne kontakt med vårt kundesenter i åpningstiden vår (09 - 16 alle hverdager), eller send oss en e-post.

Dersom du har vært i skriftlig kontakt med oss uten å få løst saken, har du som forbruker mulighet til å kontakte Brukerklagenemnda eller ODR-portalen.

Har du andre spørsmål?

  • BankID

    Finn ut mer om Bank ID. Spørsmål og svar om aktivering og bruk av tjenesten.

  • Faktura og oppstart

    Finn ut mer om mobilregningen. Spørsmål og svar om betaling og oppstart av abonnementet.

  • Familie og barn

    Finn ut mer om mobilabonnement for familien. Spørsmål og svar om mobilbruk for barn.

  • Mitt kundeforhold

    Finn ut mer om kundeforholdet ditt. Se spørsmål og svar om Min side og administrering av abonnement.

  • Mobil i utlandet

    Finn ut mer om mobilbruk i utlandet. Spørsmål og svar om datapakker, bruk i EU og priser.

  • SIM-kort, PIN-kode, eSIM

    Finn ut mer om SIM-kort, PIN-kode og eSIM. Spørsmål og svar om aktivering, koder og bestilling av SIM.

  • Tilleggstjenester

    Finn ut mer om tilleggstjenestene våre. Spørsmål og svar om Data-SIM, Tvilling-SIM og ID-sikring.

En ung kvinne ser på mobiltelefonen sin

Vil du gjøre endringer på abonnementet?

I Min side kan du enkelt bytte opp og ned, eller aktivere de tjenestene du trenger i hverdagen.

Gå til Min side

  • Ring 23 00 61 00

    Åpent alle hverdager 9-16

  • Send e-post

    Du hører fra oss innen 1-2 virkedager.

WEB02