Hopp til innhold

Dette blir nytt

Nye forsikringer for deg og dine

I samarbeid med Tryg lanserer Fjordkraft Mobil en ny ID-sikring. Samtidig kommer en ID-tyveriforsikring som er tilgjengelig for hele familien.

Hva blir nytt?

Har du allerede ID-sikring hos Fjordkraft Mobil, skjer det ingen endring. Denne tjenesten fortsetter som før – hvis du ikke foretar deg noe.

Om du ønsker det kan du bytte til den nye ID-forsikringen hos Tryg, til samme pris. Du kan også velge å oppgradere til ID-tyveriforsikring, som gjelder for hele familien. Dette gjør du enkelt på Min side

Slik går du frem for å bytte:

  1. Logg inn på Min side og klikk på abonnementet ditt.
  2. Under de aktive tjenestene dine finner du "Rådgivning". Deaktiver denne.
  3. Gå til andre tjenester, klikk på "ID-sikring og ID-tyveriforsikring" og aktiver den forsikringen du ønsker.
  • ID-sikring

    For 29 kr/md får du personlig hjelp hvis du utsettes for nettkriminalitet.

    • Rådgivning ved ID-tyveri 

    • Hjelp ved misbruk av personopplysninger

    • Hjelp ved spredning av private bilder

    • Hjelp ved mobbing på nett

    • Juridisk hjelp

    • Gjelder for hele familien

    • Psykologisk krisehjelp

    • Støtte til skadeforebyggende tiltak

    • Eliminering av bankgebyr/egenandel

    • Erstatning for tapt arbeidsinntekt

    • Erstatning for økonomisk tap

    • Erstatning for uønsket kjøp av/i app

    • Erstatning for misbruk av SIM-kort

    • Erstatning for mangler eller ikke mottatt varer som du har handlet på nett

  • Familie-pakke

    ID-tyveriforsikring

    For 69 kr/md. får hele husstanden tilgang til ID-sikring, økonomisk støtte og krisehjelp.

    • Rådgivning ved ID-tyveri 

    • Hjelp ved misbruk av personopplysninger

    • Hjelp ved spredning av private bilder

    • Hjelp ved mobbing på nett

    • Juridisk hjelp

    • Gjelder for hele familien

    • Psykologisk krisehjelp

    • Støtte til skadeforebyggende tiltak

    • Eliminering av bankgebyr/egenandel

    • Erstatning for tapt arbeidsinntekt

    • Erstatning for økonomisk tap

    • Erstatning for uønsket kjøp av/i app

    • Erstatning for misbruk av SIM-kort

    • Erstatning for mangler eller ikke mottatt varer som du har handlet på nett

Her er en oversikt over hvilken rådgivning som har vært inkludert i den første versjonen av ID-sikring. Dette er fortsatt tilgjengelig:

1. Sletting av uønsket innhold
Hjelp til å fjerne personlig, uønsket og krenkende innhold fra internett som er publisert uten ditt samtykke. Både ting som blir skrevet og spredning av private bilder.

2. Hjelp ved identitetstyveri
Hjelp til å gjøre tiltak for å begrense og rette opp de økonomiske konsekvensene, og forhindre ytterligere misbruk.

Avtalevilkår

  • Ring 55 52 67 00

    Åpent alle hverdager 9-16

  • Chat med oss

    Få rask hjelp av chatbot eller spør en rådgiver

  • Send e-post

    kundeservice@fjordkraftmobil.no

WEB02