Ring 55 52 67 00
Åpent alle hverdager 9-16
Fjordkraft Mobil har fått utmerkelsen Årets Kundeservice 2025 i kategorien Telefoni.
Prisen ble delt ut på Kundeservicedagene. I begrunnelsen trekkes det blant annet frem:
– Årets vinner er best på responstid og leverer førsteklasses løsninger på kundenes problemer.
Silje Abrahamsen, LeadDesk
I tillegg til å vinne kategorien Telefoni, endte Fjordkraft Mobil også på topp 3 listen for alle bransjer.
KSIndeks er basert på over 20 000 kundeintervjuer – og måler blant annet serviceinnstilling, tilgjengelighet, løsningsgrad og anbefalingsvilje.
I årets kåring var Fjordkrafts kundesenter inne på topplisten for både Strøm og Telefoni. Steinar B. Christensen i CustomerTrends, forteller at det er flere grunner til nominasjonene:
– De har et spennende digitalt tilbud og ligger langt fremme når det gjelder chatbot og andre kundedialoger. Samtidig er de flinke til å gjøre avtalevilkårene forståelige og valgene enklere for kundene.
Få et billig abonnement med høy hastighet og suveren 5G dekning, helt uten bindingstid.
Åpent alle hverdager 9-16
Du hører fra oss innen 1-2 virkedager.