Hopp til innhold

Prisvinnende kundeservice

Prisvinnende kundeservice

Fjordkraft Mobil har fått utmerkelsen Årets Kundeservice 2025 i kategorien Telefoni. 

Årets Kundeservice 2025, Telefoni

Prisen ble delt ut på Kundeservicedagene. I begrunnelsen trekkes det blant annet frem:

– Årets vinner er best på responstid og leverer førsteklasses løsninger på kundenes problemer.


Silje Abrahamsen, LeadDesk


I tillegg til å vinne kategorien Telefoni, endte Fjordkraft Mobil også på topp 3 listen for alle bransjer.

Kundene har talt

KSIndeks er basert på over 20 000 kundeintervjuer – og måler blant annet serviceinnstilling, tilgjengelighet, løsningsgrad og anbefalingsvilje.

I årets kåring var Fjordkrafts kundesenter inne på topplisten for både Strøm og Telefoni. Steinar B. Christensen i CustomerTrends, forteller at det er flere grunner til nominasjonene:

– De har et spennende digitalt tilbud og ligger langt fremme når det gjelder chatbot og andre kundedialoger. Samtidig er de flinke til å gjøre avtalevilkårene forståelige og valgene enklere for kundene.

Les mer om Kundeserviceprisen 2025

Skjermbilde av appen

Bestill mobilabonnement på 1-2-3

Få et billig abonnement med høy hastighet og suveren 5G dekning, helt uten bindingstid.

  • Ring 55 52 67 00

    Åpent alle hverdager 9-16

  • Send e-post

    Du hører fra oss innen 1-2 virkedager.

WEB02