Hopp til innhold

Mobil reparasjon

Mann bruker mobilen i en park

Service av mobiltelefoner

Har du kjøpt en mobil i nettbutikken vår som må repareres? Ta kontakt med oss og få hjelp – enten det dreier seg om en reklamasjon eller du trenger å få fikset eller utbedret noe.

Slik registrerer du en service

  • 1) Skriv inn IMEI-nummeret

    Du finner dette nummeret under innstillingene på telefonen.

    Du kan også åpne ringefunksjonen og taste inn *#06#. Da kommer det automatisk opp en unik strekkode med IMEI-nummeret ditt.

    Nummeret består av 15 siffer. Det skal kun registreres tall – ingen bokstaver.

  • 2) Bekreft modell

    Velg den fargen og datakapasiteten som gjelder for telefonen din.

    Dette finner du på kvitteringen du fikk når du kjøpte telefonen. Du finner også informasjon om datakapasiteten i mobilinnstillingene:

    iPhone

    • Klikk inn på "Generelt"
    • Gå videre til "Om"
    • Her finner du antall GB under "Kapasitet"

    Android

  • 3) Fortell oss om feilen

    Gå gjennom listen over mulige feil og kryss av for et eller flere punkter.

    Du kan også legge inn en kommentar hvis feilen ikke står i listen – eller om du behov for å legge til noen opplysninger.

Returadresse:
Fjordkraft Mobil v/ Modino AS, Trondheimsveien 183, 2020 Skedsmokorset

Vi er her for deg
Trenger du hjelp til å registrere en service? Ta kontakt med oss, så oppretter vi saken for deg.

  • Ring 55 52 67 00

    Åpent alle hverdager 9-16

  • Send e-post

    Du hører fra oss innen 1-2 virkedager.

WEB02