Mobil for familien

Norges beste kundeservice på mobil – igjen!

For andre år på rad går Fjordkraft til topps i Kantars store kundesentermåling, KSindeks. Kåringen er basert på 20 000 intervjuer med norske forbrukere.

Publisert: 29. januar 2021

Nå er vi både stolte og glade. I år som i fjor har vår kundeservice blitt kåret til den beste i mobilbransjen, og det er våre egne mobilkunder som har stemt oss frem. 

 

– Det gjør meg stolt! Vi har klart å kombinere hurtig vekst med fantastisk kundeservice. Jeg vil rette en stor takk til alle kunderådgiverne som har stått på for kundene våre i hver eneste samtale, sier Christian Kalvenes, konserndirektør for privatmarkedet.

 

God opplæring er det aller viktigste 

Irene Fauskanger, direktør for kundeservice i Fjordkraft, har sterke meninger om hva det er som må være på plass for å kunne yte god kundeservice:

 

– Det viktigste er god opplæring, tett oppfølging som gir den enkelte medarbeider trygghet og et arbeidsmiljø og en kultur som er preget av arbeidsglede og samhold. Å vinne en slik prestisjekåring er en skikkelig vitamininnsprøytning for oss alle, sier Fauskanger.

 

Samme kundeservice på både strøm og mobil

Våre kundeservicemedarbeidere svarer på spørsmål fra både strøm- og mobilkunder, i tillegg til blant annet forespørsler om solceller og hjemmeladere.

 

– Det at kunderådgiverne er opplært i alle fagområdene våre gjør bare denne prestasjonen enda mer imponerende, sier Fauskanger.

 

Velg et billig mobilabonnement