Mobilabonnement for barn

Hvorfor eget mobilabonnement for barn?

Når barna skal ha mobilabonnement vil vi anbefale å bestille et abonnement som er tilpasset din unges bruksmønster. Hos oss kan du ikke få overforbruk. Det betyr at det ikke koster noe ekstra å bruke mer data enn hva inkludert hver måned, men når datapakken er oppbruk surfer du med mye lavere hastighet. Slik unngår du å bekymre deg for at barnet bruker mer enn planlagt. Ønsker du å bruke mer data med vanlig hastighet må du kjøpe ekstra datapakke via SMS eller Min side. 

Slik bestiller du mobilabonnement for barn

  1. Finn en datapakke som passer best for ditt barn. 
  2. Underveis oppgir du at ditt barn skal være bruker av abonnementet. Som juridisk eier av abonnementet vil regningen sendes til deg. Dermed får du enkelt oversikt over forbruk og kostnader.
  3. Har du flere barn kan du legge til flere abonnement i bestillingen. Dette dukker opp som et valg midt i bestillingsløpet.
  4. Vi sender SIM-kortet til deg i posten.

 

Full oversikt i Min side

På Min Side har du hele tiden oversikt over ditt barns forbruk. Her kan du også sperre for spesialnumre, innholdstjenester og andre kjøp via abonnementet. Du kan også kjøpe ekstra datapakker om det blir nødvending og bestille ID-sikring

 

Uansett hvilket av våre abonnement du velger vil barna få fri tale, SMS og MMS - helt uten ekstra kostnad.

Familie og barn

Hvordan bestiller jeg mobilabonnement for barn?

Kan jeg få varsel hvis barna bruker mye data?

Hvordan skrur jeg av foreldrekontroll?

Hvem kan bestille på vegne av barn?

Får hele familien én faktura?

Kan jeg bytte eier av abonnementet?