Mobilabonnement for barn

Hvorfor eget mobilabonnement for barn?

Når barna skal ha mobilabonnement vil vi anbefale å bestille et av våre Ung-abonnement. Disse er spesielt tilpasset unges bruksmønster, og inneholder en tjeneste som forhindrer uønsket overforbruk av data. Hver april, juli og desember vil barnet i tillegg få dobbel data, helt automatisk og uten ekstra kostnad. 

Slik bestiller du mobilabonnement for barn

  1. Finn Fjordkraft Mobil Ung-abonnementet som passer best for ditt barn. 
  2. Underveis oppgir du at ditt barn skal være bruker av abonnementet. Som juridisk eier av abonnementet vil regningen sendes til deg. Dermed får du enkelt oversikt over forbruk og kostnader.
  3. Vi sender SIM-kortet til deg i posten.

 

 

Full oversikt i vår mobilapp

På Min Side har du hele tiden oversikt over ditt barns forbruk. Her kan du også kjøpe datapakker og administrere tilleggstjenester. 

 

Uansett hvilket av våre abonnement du velger vil barna få fri fart, tale, SMS og MMS - helt uten ekstra kostnad.

Familie og barn

Hvordan bestiller jeg mobilabonnement for barn?

Kan jeg få varsel hvis barna bruker mye data?

Hvordan skrur jeg av foreldrekontroll?

Hvem kan bestille på vegne av barn?

Får hele familien én faktura?

Kan jeg bytte eier av abonnementet?