Finn det beste mobilabonnementet for deg
Vi tilbyr mange mobilabonnement med ulik mengde data, og for oss er det viktig at du velger vårt beste mobilabonnement for ditt forbruk.
For selv om det er dumt å ha for lite mobildata, er det heller ikke noe poeng å ha mer enn du trenger. Du får selvsagt ta med mobildata til neste måned hvis du har noe til overs, men det er likevel en fordel at abonnementet ditt har omtrent den mengden data du har behov for.
Hvor mye data trenger jeg?
Er du usikker på hvor mye mobildata du trenger, kan du gjerne prøve vår kalkulator. Den hjelper deg å finne ut omtrent hvor mye data du bruker, og gir deg en anbefaling på hva som er vårt beste mobilabonnement for deg.
10 gode grunner til å velge oss
Vi vil gjøre alt vi kan for at du skal bli fornøyd. Hos oss får du:
1. Ingen bindingstid
Bytt abonnomenet når du vil – så ofte du vil. Dette gjelder også ved kampanjer.
2. Forøydhetsgaranti
Prøv oss i en måned. Er du ikke fornøyd, får du det første månedsbeløpet tilbake!
3. Se dataforbruk i appen
Følg med på hvor mye data du bruker i Fjordkraft-appen.
4. Datarollover
Data du ikke bruker, kan du ta med deg videre til neste måned. Gjelder ikke Fri data.
5. Lynrask dekning fra Telia
Med 5G for over 94% av befolkningen, jobber Telia mot å bli den første som tilbyr 5G til hele Norge.
6. God kundeservice
Våre dyktige kunderådgivere står klare til å hjelpe deg på telefon, epost og chat.
7. Fri bruk i EU og EØS, inkl. Storbritannia og Sveits
Bruk mobilen som hjemme i hele EU/EØS, inkludert Storbrittania og Sveits. Egne priser fra Norge til utland.
8. E-sim til mobilen, nettbrett og smartklokker
Etter at du har blitt kunde hos oss, kan du velge å bytte over til e-SIM.
9. Gratis overforbruk
Bruker du opp inkludert datamengde, kan du fortsette å bruke mobildata med redusert hastighet.
10. Trygghet på nett
Du er alltid beskyttet i et sikkert nett, med rask hjelp dersom du trenger det.