En stolt gjeng fra Fjordkrafts kundeservice jubler over seier i kategorien telefoni.
En stolt gjeng fra Fjordkrafts kundeservice jubler over seier i kategorien telefoni.

Fjordkraft Mobil har Norges beste kundeservice

Fjordkraft mobil ble i går kveld kåret til vinner av KS Indeks Årets Kundeservice 2025 i kategorien telefoni.

Kåringen baserer seg på KSIndeks, der over 20 000 kunder deler sine erfaringer om kundesentre de har vært i kontakt med.

– Å vinne KSIndeks er en viktig anerkjennelse og en bekreftelse på at vi leverer høy kvalitet i møte med kundene. Vi jobber målrettet for å være et trygt og godt valg, og da er det ekstra motiverende å motta en slik pris som bygger på kundenes egne vurderinger, sier Chris Næss, daglig leder i Fjordkraft Mobil.

Takker kundene for anerkjennelsen

Prisen ble delt ut under Kundeservicedagene i Oslo, og det var en stolt kundeservicedirektør som kunne ta imot prisen sammen med en delegasjon fra kundesenteret. 

– Dette er kundenes stemme, og den prisen vi verdsetter aller høyest.
Våre kunnskapsrike og dyktige kunderådgivere i Sandefjord og Bergen samt resten av støtteapparatet i kundeservice gjør en fantastisk jobb, sier Irene Fauskanger, direktør for kundeservice i Fjordkraft.

Hun leder et kundesenter som må beherske en rekke fagområder, inkludert strøm, tjenester for smart strømbruk og mobiltelefoni.

– Kundene våre skal føle seg sett og hørt, og vi møter alle kundene med kunnskap og varme. Dette handler mye om den begeistringen vi klarer å skape i dialog med kunden. Vi jobber hele tiden systematisk med å bli bedre og heier på hverandre. Dette skaper en vinnerkultur. Tusen hjertelig takk til våre kunder for denne anerkjennelsen, sier Fauskanger.

– Best responstid

– Årets vinner er best på responstid og leverer førsteklasses løsninger på kundenes problemer. Kundene opplever i tillegg at konsulentene har en utrolig god serviceinnstilling, og at selskapet sørget for en gjennomgående god kundeopplevelse, forteller Silje Abrahamsen, Director of Enterprise Sales i LeadDesk, til Kundeserviceavisen.no

De øvrige nominerte i kategorien telefoni var OneCall, Talkmore og Ice.

Fjordkraft Mobil ble også kåret til topp tre i Norge - uavhengig av bransje.

Om Fjordkraft mobil

Fjordkraft er best kjent som strømleverandør, men Fjordkraft Mobil har siden lanseringen i 2017 markert seg som en populær utfordrer i telemarkedet. Fjordkraft Mobil eies i dag 61 prosent av Fjordkraft og 39 prosent av Telia. Fjordkraft Mobil benytter Telias mobilnett.

22.05.2025 - 11:08
Kontakter
Daglig leder
Chris Næss
chris.naess@fjordkraft.no
Kommunikasjonssjef
Jon Vaag Eikeland
jon.eikeland@fjordkraft.no
+47 452 43 496