
Premien din etter SIM-bytte
De første 30 dagene dobler vi datamengden din, uten at det koster noe ekstra. Dette skjer helt automatisk når det nye SIM-kortet blir aktivert.
Som en bonus fyller vi også din Data Rollover helt opp, med den datamengden du har på abonnementet ditt. Det betyr at du får mye mobildata å rutte med i tiden fremover. Og en ekstra god start på det lynraske mobilnettet fra Telia.
Hvis du har fått et abonnement med fri data, får du ikke dobbel data i tillegg.
Ny Min Side
Etter at du har byttet SIM-kort får du tilgang til vår nye Min side Mobil. Den har akkurat likt innhold som før men kommer i en ny drakt. Her kan du fortsatt sjekke dataforbruk, endre abonnement, se faktura og kjøpe ekstra datapakker m.m. Når du logger inn for første gang må du opprette ny bruker. Logg deg inn på nye Min side her.
Første faktura etter SIM-bytte
Den første fakturaen etter at du har byttet SIM-kort vil inneholde nytt kontonummer og KID-nummer. Dette er viktig å merke seg hvis du betaler regningen manuelt. Hvis du har eFaktura og AvtaleGiro så oppdaterer dette seg automatisk - du trenger ikke å gjøre noe. Samtidig vil fakturaen se litt annerledes ut enn tidligere fordi vi har oppdaterer layouten.
Ta i bruk BankID-appen
Fordi bankene er i ferd med å avvikle BankID på mobil, vil ikke det nye SIM-kortet støtte dette. Hvis du ikke allerede har tatt i bruk den nye BankID-appen, er tiden inne for å gjøre det nå. Finn ut mer om hvordan BankID-appen fungerer.
Hvordan endre PIN-kode
Har du nettopp byttet SIM-kort og ønsker å endre PIN-koden tilbake til den du hadde før? Les hvordan du endrer PIN-kode her.
Oppdaterte vilkår
Vi har oppdatert vilkårene, så nå risikerer du ikke lenger å bruke for mye data. Hvis du er tom, må du aktivt velge å kjøpe ekstra datapakke. I tillegg gjelder Data Rollover fra første måned, og du beholder oppspart data hvis du endrer abonnement. Avtalen er oppdatert til å gjelde Fjordkraft Mobil AS, ettersom dette er etablert som nytt selskap. Se oppdaterte vilkår og personvern.