Fjordkraft har 100.000 mobilkunder
Fjordkraft Mobil har nettopp nådd en milepæl med 100.000 mobilkunder. Det gjør oss til den aller største mobiloperatøren som ikke har eget mobilnett.
– 100 000 mobilkunder er helt klart en milepæl og en sterk utfordrer-prestasjon, men for oss er det først og fremst et delmål, sier administrerende direktør Rolf Barmen.
Fjordkraft-sjefen har et uttalt mål om 125 000 mobilkunder innen utgangen av 2020.
Det har vært et godt 2019 for Fjordkraft mobil. I august 2019 lanserte vi egne Ung-abonnementer for de under 30. Fjordkraft Mobil Ung gir dobbel data tre måneder i året, og dette har vist seg å være svært populært.
I oktober kom beskjeden om at Fjordkraft har de aller mest fornøyde mobilkundene i Norge. Det viste årets EPSI-måling av mobilselskaper i privatsegmentet. Fjordkraft lanserte sine mobilabonnement for første gang våren 2017 med et uttalt mål om å utfordre de etablerte mobilaktørene, og dette beviser at vi er godt på vei.
– Fra starten våren 2017 har vår ambisjon vært å utfordre de etablerte aktørene i bransjen. Det har vi klart både på pris og, som EPSIs kundetilfredshetsmåling viser, på kvalitet. Det lover godt for fortsettelsen, sier Barmen.