Tips om mobil

Fjordkraft har Norges beste kundeservice på mobil

Fjordkraft Mobil vant hovedprisen for Årets beste kundeservice 2019 under Kundeservicedagene i Oslo.

Publisert: 31. januar 2020

Jubelen stod i taket under prisutdelingen på Kundeservicedagene i går den 29. januar. Da vant Fjordkraft først prisen for for beste kundeservice i bransjekategorien telefoni, for senere å vinne selve hovedprisen for Årets beste kundeservice 2019. Prisen deles ut av Kantar i samarbeid med Tekna og teknologileverandøren Loxysoft.

 

En klar vinner

– Fjordkraft Mobil er et selskap i mobilbransjen som kundene kontakter med glede. De får den samme hyggelige hjelpen uavhengig av hvem man kontakter. De blir sett på som åpne og ærlige, og hjelper deg alltid med å finne det abonnementet som passer deg. Særlig mye bedre tilbakemelding kan man som selskap ikke få, sier Finn Olav Sveinall, seniorrådgiver i Kantar.


Sveinall trekker frem flere områder som gjør at Fjordkraft Mobil briljerer på kundeservice-siden.


– Fjordkraft har alltid vært en av de beste i strømbransjen på våre målinger. Det er helt tydelig at de har klart å bruke denne erfaringen til å også bli god i mobilbransjen. De kombinerer nærhet, produktkompetanse og smil, og det har hatt en svært god effekt på kundene.


Norges mest fornøyde mobilkunder

For bare noen måneder offentliggjorde EPSI Rating at mobilkundene til Fjordkraft er de mest fornøyde privatkundene i hele bransjen. Hvert år gjennomfører EPSI Rating telefonintervjuer med nordmenn for å finne ut av hvor fornøyde de er med selskapene de er kunder hos, og Fjordkraft Mobil går til topps i kåringen over landets mest fornøyde mobilkunder i privatsegmentet.

 

Fjordkraft Mobil har gjennomgått en rivende utvikling siden lanseringen i april 2017. Vi har nå over 100.000 mobilkunder over hele landet.

 

P.S: Det er den samme flinke kundeservice-gjengen som hjelper deg hvis du har spørsmål om strøm som hvis du ringer angående mobil. Kundebehandlerne er de samme, uansett hva du lurer på.

 


Årets kundeservicepris deles ut hvert år under Kundeservicedagene. De syv bransjevinnerne og hovedvinneren av Årets kundeservice-pris kåres basert på resultatene i KSindeks. Dette er Norges største undersøkelse om kundeservice, og den eneste hvor kundene spørres direkte om hvordan de opplevde kundeservicen til selskapet de sist har vært i kontakt med i løpet av de siste 14 dagene. Kantar spør 40 000 kunder hvert år og får 20 000 svar fra personer som har vært i kontakt med et selskap.

 

Mobilabonnement til deg selv eller familien? Sjekk våre mobilabonnement her.