Fjordkraft har Norges mest fornøyde mobilkunder
I dag offentliggjorde EPSI Rating at mobilkundene til Fjordkraft er de mest fornøyde privatkundene i hele bransjen. Dette er første gang Fjordkraft har mange nok mobilkunder til å være med i den offisielle kåringen.
– Dette er et resultat vi er virkelig stolt av. Jeg vil rette en stor takk til alle i Fjordkraft som står på for å gi kundene våre et best mulig mobiltilbud, sier Fjordkraft-sjef Rolf Barmen.
Hvert år gjennomfører EPSI Rating telefonintervjuer med nordmenn for å finne ut av hvor fornøyde de er med selskapene de er kunder hos. Nå har årets undersøkelse nettopp blitt offentliggjort, og Fjordkraft Mobil går til topps i kåringen over landets mest fornøyde mobilkunder i privatsegmentet.
– Det er gledelig å se at vi scorer høyt på alle faktorer som er målt. Vi har de mest lojale kundene og kundene opplever at vi virkelig gir verdi for pengene. Vi skal jobbe hardt for å ta vare på denne tilliten, sier Barmen
Fjordkraft Mobil har gjennomgått en rivende utvikling siden lanseringen i april 2017. Vi har nå over 90.000 mobilkunder over hele landet, og lanserte nylig UNG-abonnementene for deg som er under 30. Dekningen går over Telenor-nettet, og det ble tidligere i år kåret til Norges raskeste. I Fjordkraft Mobil-appen har du til enhver tid full oversikt over alt fra databruk, tilleggstjenester, datapakker og faktura. Totalt sett skal det alltid være enkelt og billig å være mobilkunde hos oss i Fjordkraft.
– Forventningene til Fjordkraft Mobil er høye, men målingen viser at Fjordkraft leverer et enkelt og godt produkt til konkurransedyktige priser. Kundene føler at de har et mobilabonnement som i stor grad møter deres behov, sier Fredrik Høst i EPSI Norge.