Ofte stilte spørsmål
For å videreføre strømavtalen du har hos oss i dag, kan du bestille strøm på vanlig måte til din nye adresse. Da viderefører vi kundeforholdet ditt automatisk. Finn ønsket avtale og fullfør bestilling. Husk også å si opp strømmen der du flytter fra.
Merk at hvis du ikke melder flytting av strømmen, vil du bli stående uten en strømavtale på din nye bolig. Da får du strøm med leveringsplikt fra din netteier. Det koster normalt vesentlig mer enn hvis du bestiller en strømavtale hos en strømleverandør.
Takk for tilbakemeldingen
Takk for tilbakemeldingen
Du finner enkel oversikt over dine fakturaer på Min side og i Fjordkraft-appen. Her kan du åpne en kopi av fakturaene dine, sjekke hvilke fakturaer som er betalt og hvor mye som eventuelt gjenstår å betale.
Takk for tilbakemeldingen
Takk for tilbakemeldingen
Ja, så lenge du ikke har andre utestående fakturaer hos oss. Dette ordner du enkelt i appen vår, eller ved å logge deg inn i min side. Du kan utsette fakturaen din frem til forfallsdato.
Takk for tilbakemeldingen
Takk for tilbakemeldingen
Flere spørsmål og svar
– Fornøyde kunder er det aller viktigste for oss
Strøm kan være innviklet å forstå og spørsmålene mange. Da er det godt å vite at hjelpen aldri er langt unna. – Ingen spørsmål er for dumme. Vi er her for å hjelpe, sier Madeleine.
Prisvinnende kundeservice
Vi er stolte av vårt kundesenter, som er blant de ledende i Norge.