Fra innsiden

I Fjordkraft er kunden sjefen

Hos oss i Fjordkraft er det kunden som teller. «Kunden er vår arbeidsgiver» er ett av administrerende direktør Rolf Barmens personlige favorittslagord.

Publisert: 09. januar 2018

– Det er et faktum vi må forholde oss til hver eneste dag. De pengene vi skal leve av i morgen, er det kundene som har i dag, sier Rolf.

 

Derfor har vi de siste årene hatt økt fokus på enkelhet og tilgjengelighet, enten det gjelder på telefonlinjene, i chat eller på e-post. Dagene da kunden måtte trykke seg gjennom endeløse telefonmenyer er heldigvis forbi.

 

– Kunden forventer å få kontakt med oss via mange kanaler. Mange chatter med oss for å få et kjapt svar, mens andre ønsker å ha noen å snakke med.

Fjordkraft har et bevisst forhold til digitalisering og hva dette betyr for kundenes hverdag. Smartmålere, solcellepaneler og hjemmelading av el-biler er allerede en realitet, og da gjelder det å kunne forutse hva som blir neste teknologi ut.

 

 

– Vi har et veldig bevisst forhold til forbrukermarkedet, til dette med smartteknologier og smarte hjem – og etter hvert til dem som skal produsere sin egen strøm.

Etter hvert ønsker vi i Fjordkraft å levere strøm til 2 millioner av Norges befolkning, og om vi skal greie dette må vi fortsette å ha deg som er Fjordkraft-kunde som øverste prioritet.

 

Kilder:

Statkraft.no