Kundefordeler

Du har alltid en knallgod avtale med Prismatch

Om du er Fjordkraft-kunde har du kanskje blitt kontaktet av selgere fra andre strømleverandører på telefonen, på gaten eller fått besøk av dem hjemme på kveldstid. Om du blir tilbudt en tilsvarende strømavtale som er bedre enn den du har hos oss så matcher vi prisen - enkelt og greit.

Publisert: 12. januar 2018

Hvem gjelder prismatch for?

Prismatch gjelder alle våre kunder, enten du er helt ny eller har vært hos oss i mange år. Det er ikke noe du må bestille eller aktivere - alle våre strømkunder har det helt automatisk. Alt du trenger å gjøre for å benytte deg av muligheten er å kontakte oss. Strømavtalen du har blitt tilbudt må være dagsaktuell og allment tilgjengelig, og du må vite hva avtalen innebærer. Derfor er det lurt å be om å få tilbudet skriftlig eller finne det frem på leverandørens nettsider før du kontakter oss.

 

Hvor lenge matcher vi prisen?

Vi matcher både tilbudet og avtaleperioden som du har blitt tilbudt. Dette betyr at dersom tilbudet fra annen strømleverandør gjelder i en begrenset periode, matcher vi prisen for samme periode. Har du blitt tilbudt en avtale som er bedre enn vår i 6 måneder, får du den i 6 måneder hos oss også. Etter endt periode gjelder standard avtale, tilsvarende den avtaletypen du har blitt tilbudt.

 

Ingen grunn til å forlate oss

Det er med andre ord ingen grunn til å forlate Fjordkraft. I tillegg til å matche eventuelle tilbud du måtte få gir vi deg faste kundefordeler , lar deg spare penger på strømregningen med Fjordkraft netthandel, og gir deg et av markedets aller rimeligste mobilabonnement. Vi har ingen forskuddsbetaling, og vår kundeservice har blitt kåret til bransjens beste flere ganger.

 

Her kan du lese mer om Prismatch. Har du fått et tilbud som du ønsker at vi skal matche? Kontakt oss på 230 06100, så ordner vi resten.