Tjenesten blir levert av vår samarbeidspartner Frisk-Sentralen AS, som har et team med kompetente leger tilgjengelig for å gi deg personlig oppfølging. Les mer om Frisk-Sentralen AS
Takk for tilbakemeldingen
All informasjon om timer/behandling/refusjonsskjema igangsatt av Frisk-Sentralen sendes digitalt via PasientPost som er sikret med BankID innlogging. Frisk-Sentralen forplikter seg til å overholde alle krav i de til enhver tid gjeldende lover og retningslinjer for informasjonssikkerhet og personvern.
Dine helseopplysninger håndteres av Frisk-Sentralen AS. Dette er personlige opplysninger som Fjordkraft selvsagt ikke har tilgang til.
Takk for tilbakemeldingen
Nei, du kan benytte alle inkluderte tjenester uten at det koster deg noe ekstra. Du betaler kun noe ekstra dersom du blir henvist videre til helsetjenester som ikke er inkludert.
Takk for tilbakemeldingen
Har du et pågående utrednings- og behandlingsforløp som allerede er startet opp av det offentlige eller private helsevesen, vil dette ikke være inkludert i tjenesten. Du er fortsatt velkommen til å bruke Fjordkraft Helsefordel, men altså ikke til en pågående sak.
Takk for tilbakemeldingen
Videokonsultasjon kan benyttes over hele verden, men behandling må skje i Norge hos behandlingssteder som Frisk-Sentralen AS har inngått avtale med.
Takk for tilbakemeldingen
Dette blir sendt til deg på www.pasientpost.no når du får tildelt en time hos
behandler. Her må du logge deg inn med BankID/BankID på mobil og du finner da den informasjonen du trenger. Ta kontakt med Frisk-Sentralen på telefonnummer 53006801 dersom du trenger hjelp til dette.
Takk for tilbakemeldingen
Når du har bestilt Fjordkraft Helsefordel kan du laste ned appen Helsefordel. Her booker du videokonsultasjon med en lege. I samråd med legen kan du bli henvist kostnadsfritt videre til andre helsetjenester som er inkludert, dersom det er behov for det.
Takk for tilbakemeldingen
Barn under 16 år kan benytte videokunsultasjon med allmennlege kostnadsfritt. Den voksne må selv bestille gjennom sin bruker, og være tilstede under konsultasjonen. Øvrige tjenester som er inkludert i Fjordkraft Helsefordel dekkes ikke for barn under 16 år.
Takk for tilbakemeldingen
Nei. For å logge inn i appen/websiden i forbindelse med videotjenesten som vi bruker,
kreves det at du har en form for BankID. Dette er av sikkerhetsmessige årsaker.
Takk for tilbakemeldingen
Dersom appen "henger", prøv å lukke ned alle programmer på telefonen eller restarte telefonen. Dersom du har forsøkt dette og fremdeles ikke får det til, kontakt Frisk-Sentralen på telefonnummer 53006801 for å få hjelp.
Takk for tilbakemeldingen