Hvordan sier jeg opp abonnementet mitt?

Om du skal bytte til en annen mobiloperatør vil abonnementet ditt hos Fjordkraft Mobil avsluttes automatisk, samme dag som du starter opp hos ny operatør. 

Dette gjelder riktignok bare om du flytter ditt eksisterende telefonnummer til ny operatør. Hvis du bestiller et nytt nummer hos den nye operatøren så vil ikke abonnementet ditt hos Fjordkraft Mobil avsluttes automatisk. 

 

Hvordan blir min siste faktura fra Fjordkraft Mobil når jeg bytter operatør?

Når du sier opp abonnementet ditt betaler du for hele den siste måneden du er kunde for oss, selv om du bytter operatør midt i måneden. For å unngå å betale dobbelt til Fjordkraft Mobil og ny operatør er det derfor lurt å bytte operatør i slutten av måneden.

 

Jeg bruker ikke nummeret mitt lenger

Hvis du har et telefonnummer du ikke lenger skal bruke kan vi slette, også kjent som terminere, telefonnummeret for deg. Da mister du tilgang til telefonnummeret, og vil ikke kunne ta det i bruk igjen i fremtiden.

 

Hvis du vil terminere telefonnummeret må du sende oss en e-post til kundeservice@fjordkraftmobil.no. Vi trenger en skriftlig bekreftelse før vi sier opp telefonnummeret. E-posten må sendes fra den e-postadressen som er registrert som kontaktinformasjon på kundeforholdet ditt.


Om du skal terminere et telefonnummer på vegne av noen andre trenger vi også at du sender oss en fullmakt eller skifteattest, som bekrefter at du kan gjøre dette på vegne av den andre personen.

Var dette svaret nyttig?
Ja Nei