Jeg tror det er feil på fakturaen min

Det kan være flere grunner til det. Her finner du noen av de vanligste årsakene. 

Er du ny Fjordkraft Mobil-kunde?

Den første fakturaen du betaler til Fjordkraft mobil gjelder for den måneden du ble kunde, og hele måneden etterpå. Du betaler forskuddsvis og vil fra neste faktura bli fakturert for kun en måned av gangen.

Du har full oversikt over alle faktura på Min Side Mobil.

Har du vært på ferie i utlandet, på ferger eller cruise?

Har du brukt mobilen i land utenfor EU/EØS? Dette spesifiseres som egne oppføringer på regningen. Ved mobilbruk på ferger og cruiseskip benyttes signaler som sendes via satellitt.

Du finner en oversikt over prisene som gjelder her

Har du kjøpt bussbilletter eller andre tjenester som betales med Strex?

Strex er en bankuavhengig, 100 % mobil betalingsløsning som eies av Telenor, Telia og Ice. Når du kjøper bussbilletter eller betaler for noe med mobilbetaling, vil det fremkomme på fakturaen din som en Strex betaling.

Ved å opprette en bruker på strex.no får du oversikt over hva du har blitt trukket for på mobilregningen. Dersom du ikke kan se hva du er blitt belastet for når du er innlogget på Strex kan du finne du kontakt info her

Andre tjenester

Har du brukt mobilen til å betale for parkering, gitt til veldedige formål eller liknende?

Tjenester fra Fjordkraft Mobil

Har du kjøpt ekstra datapakker, Data-SIM, Tvilling-SIM eller andre tjenester fra oss?

Dette spesifiseres på side 2 på regningen. Logg inn på Min side mobil.

Slik sperrer du for innholdstjenester

  • Logg inn på Min Side Mobil 

  • Velg Tjenester i Menyen

  • Bla i listen til du finner rubrikken som heter “Sperr innholdstjenester” og trykk Aktiver

  • Du har nå sperret abonnementet ditt for innholdstjenester og du kan ikke benytte innholdstjenester før du deaktiverer sperretjenesten igjen.

Var dette svaret nyttig?
Ja Nei