Kan jeg endre dato for aktivering?

Hvis du vil endre porteringstidspunktet ditt kan vi endre dato og tidspunktet du porterer til Fjordkraft Mobil, så lenge du tar kontakt med kundeservice i god tid før du skal bytte SIM-kortet. Du kan endre aktiveringsdag til en tidligere dato om du har fått SIM-kortet og vil bli kunde så raskt som mulig, eventuelt utsette det om du trenger litt mer tid før du bytter til Fjordkraft Mobil. 

Du kan velge hvilken som helst dag som du vil bli kunde, så lenge det er en vanlig arbeidsdag, altså ikke en lørdag eller søndag, eller andre helligdager.


Avhengig av hvilken operatør du kommer fra kan vi stort sett overføre deg til Fjordkraft Mobil i løpet av dagen, i verste fall i løpet av neste virkedag. Dette avhenger av at du har et SIM-kort fra oss tilgjengelig, eller at du har en telefon som støtter eSIM.

Hvis det er mindre enn 3 timer til du skal bytte SIM-kortet ditt anbefaler vi at du chatter med oss, eller ringer oss på 55 52 67 00, så vi rekker å endre på bestillingen i tide.

Var dette svaret nyttig?
Ja Nei