For å gjenåpne abonnementet ditt må alle forfalte fakturaer betales først. Du finner alle fakturaene dine og betalingsinformasjon på Min side.
Abonnementet gjenåpnes automatisk så snart vi har mottatt betaling på de forfalte fakturaene dine. Dersom fakturaene er sendt til inkasso må utestående beløp betales direkte til Svea Finans slik at inkassosaken avsluttes. Du kan ringe Svea på telefon 21 54 24 38. Når du har betalt inn alle forfalte krav til Svea, vil det ta rundt 30 minutter før abonnementet ditt er gjenåpnet.
Jeg har betalt alt utestående, når gjenåpnes abonnementet? Abonnementet gjenåpnes automatisk så snart vi har mottatt betaling på de forfalte fakturaene dine.
Vi kan gjenåpne abonnementene manuelt ved behov. Da må du sende oss en kvittering av gjennomført betaling på e-post. Du kan bruke kontaktskjemaet vårt, husk å legge kvitteringene med som vedlegg. Eventuelt kan du sende oss en e-post med kvitteringene vedlagt.
Vær obs på at det kan være litt behandlingstid hos vårt kundesenter når du sender oss en e-post, men vi svarer deg normalt innen neste virkedag.
Takk for tilbakemeldingen