I en mobilbransje hvor kundene alltid må settes i første rekke ser en liten aktør som Scoopr at det er bedre for kundene at en større aktør som Fjordkraft tar vare på kundene videre. Fjordkraft har de økonomiske musklene til å utvikle de beste tjenestene og tilby de beste betingelsene for deg som kunde. Alle Scoopr sine mobilkunder overføres derfor til Fjordkraft mobil den 1. oktober 2021. For deg som er kunde hos Scoopr betyr det at du får tilgang til flere fordeler og en ny og bedre app. Vi ordner alt det praktiske for deg – du trenger ikke å gjøre noe som helst.
Takk for tilbakemeldingen
Takk for tilbakemeldingen
Vi vil gjøre vårt beste for at alle får et mobilabonnement hos Fjordkraft Mobil som er så likt det du hadde hos Scoopr som mulig. Alle får tilsendt informasjon om dette fra Fjordkraft Mobil i slutten av august, slik at man vet nøyaktig hvilket mobilabonnement man har.
Takk for tilbakemeldingen
Takk for tilbakemeldingen
Neida, det gjør du ikke. Du vil få et abonnement som er så likt som mulig det du hadde hos Scoopr, og det samme gjelder eventuelle tilleggstjenester som du har hatt. Om du har AvtaleGiro eller eFaktura blir disse overført automatisk.
Takk for tilbakemeldingen
Takk for tilbakemeldingen
Hvis du har hatt tilleggstjenester hos Scoopr så vil vi passe på at du får tilsvarende tjenester hos oss. Det eneste vi ikke kan tilby er “Verdenspakken”. Kunder som har hatt denne tjenesten hos Scoopr vil få beskjed om dette via SMS i forkant av overføringen.
Takk for tilbakemeldingen
Takk for tilbakemeldingen
Først og fremst: du får med deg tidligere oppspart data fra Scoopr. Denne får du med deg til Fjordkraft Mobil.
Data Rollover er veldig enkelt: Det du ikke bruker denne måneden, sparer du opp til senere. Så om du for eksempel har 4GB data inkludert i abonnementet ditt og sitter igjen med en halv gigabyte når måneden er over, vil du neste måned ha 4,5GB som du kan bruke til det du vil. Du kan spare opp mobildata fra første hele måned, og frem til du har fordoblet datamengden din. Det betyr at du maksimalt kan ta med deg så mye data som du har inkludert i abonnementet ditt.
Om du bytter til et større abonnement får du likevel med deg data videre. Bytter du derimot til et mindre abonnement, kan du ikke ta med deg datamengden du har spart opp. Bortsett fra dette har Data Rollover ingen begrensning eller utløpsdato. Du kan fortsette å ta med data du ikke bruker så lenge du vil.
Takk for tilbakemeldingen
Takk for tilbakemeldingen
Den blir med deg til Fjordkraft Mobil. Den vil bli synlig i Fjordkrafts app og på Fjordkraft Mobils Min side i begynnelsen av oktober.
Takk for tilbakemeldingen
Takk for tilbakemeldingen
Nei, du kan beholde det SIM-kortet som du allerede har. Du trenger ikke gjøre noe som helst, vi tar oss av hele jobben.
Takk for tilbakemeldingen
Takk for tilbakemeldingen
Den vil komme i begynnelsen av oktober.
Takk for tilbakemeldingen
Takk for tilbakemeldingen
Nei, det koster fortsatt ingenting å bruke BankID på mobil.
Takk for tilbakemeldingen
Takk for tilbakemeldingen
Nei, det trenger du ikke. Du beholder samme SIM-kort, og det er ikke nødvendig å registrere BankID på mobil på nytt.
Takk for tilbakemeldingen
Takk for tilbakemeldingen
Takk for tilbakemeldingen
Takk for tilbakemeldingen
Nei, det blir ingen endringer i dekningen din. Du vil fortsatt få full Telenor-dekning, med mulighet for 5G der det finnes 5G i nettet.
Takk for tilbakemeldingen
Takk for tilbakemeldingen
Det gjør du, vi sørger for at eSIM blir overført til ditt nye abonnement. Du trenger ikke foreta deg noe, vi ordner alt.
Takk for tilbakemeldingen
Takk for tilbakemeldingen
Før 1. oktober 2021: Du kan kontakte Skymobil med alle spørsmål du måtte ha rundt overgangen. Deres telefonnummer er 21 08 06 40, og du kan også nå dem på kundeservice@skymobil.no. Her finner du deres kundeservicesider.
Etter 1. oktober 2021: Nå kan du kontakte Fjordkraft Mobil, siden du fra denne datoen har blitt kunde hos oss. Vårt telefonnummer er 230 06100, og du kan også nå oss på Facebook og chat. Du finner også mye informasjon på våre kundeservicesider.
Takk for tilbakemeldingen
Takk for tilbakemeldingen
Dette får du hos Fjordkraft:
Takk for tilbakemeldingen
Takk for tilbakemeldingen
Ja, du kan fortsatt bruke WiFi tale. Det koster selvfølgelig ikke noe ekstra, og du bruker ikke av dataen som er inkludert i abonnementet ditt.
Takk for tilbakemeldingen
Takk for tilbakemeldingen