Vi ordner alt det praktiske for deg
Det skal være enkelt å være kunde hos oss. Derfor fikset vi alt for deg da du ble flyttet fra Scoopr til Fjordkraft Mobil – du trenger ikke å gjøre noe som helst. Som Fjordkraft-kunde har du fått et tilsvarende abonnement som du hadde hos Skymobil, og du har selvsagt fortsatt full Telenor-dekning.
Hos oss har du:
- Full Telenor-dekning
- Data Rollover (oppspart data blir med videre)
- Bruk i EU/EØS
- En god og oversiktlig app
- Tilgang til fordelsprogrammet vårt
- Datakontroll (du unngår overraskende overforbruk av data)
- Du kan endre abonnement når du vil
- Prisvinnende kundeservice
Hva skjer videre?
Du fikk din siste mobilregning fra Scoopr i september. I oktober ønsker vi deg velkommen som kunde hos Fjordkraft, og samme måned får du første faktura fra oss. Om du har AvtaleGiro eller eFaktura blir det overført automatisk. Du beholder også SIM-kortet ditt. Vi fikser altså alt det praktiske for deg – du trenger ikke gjøre noe som helst.
Ny og bedre app
6. oktober kan du også ta i bruk Fjordkraft-appen. Den gir deg all informasjon du trenger om mobilabonnementet ditt, i tillegg til at du får tilgang til alle fordelene i fordelsprogrammet vårt.
Hva menes med fri bruk?
Fri bruk inntil 10 000 SMS/MMS/MIN. Egne priser gjelder for spesialnummer, bruk utenfor EU/EØS, bruk fra Norge til utlandet, skip, fly og satellitt. Hastighet varierer etter dekning og andre forhold (forventet opptil 100 Mbit/sek, teoretisk 300 Mbit/sek).
Har du spørsmål?
Vi har utvidet våre åpningstider og er tilgjengelig for deg alle hverdager fra kl. 8 til 20. Du kan ringe oss på vårt nye nummer 230 06100, så hjelper vi deg!
Vilkår og personopplysninger
I forbindelse med overføringen av ditt kundeforhold vil du få nye vilkår. Til tross for ulike formuleringer er det små forskjeller i innholdet. Her finner du fullstendige vilkår.
Prisene på bruk som ikke er inkludert i abonnementet vil variere noe fra Scoopr til Fjordkraft Mobil. Dette kan for eksempel gjelde samtaler til spesialnummer, til utlandet og i land utenfor EU/EØS. Her finner du fullstendig prisliste.
For at vi skal kunne tilby deg mobiltjenester må vi overta enkelte opplysninger om deg fra Scoopr. Dette gjelder ditt navn, type abonnement, kontaktdetaljer og fødselsdato. Du kan være trygg på at vi behandler dine opplysninger like sikkert som Scoopr gjør. Du kan lese mer om vår behandling og dine rettigheter på her.