I april vil du få din første faktura fra Fjordkraft. Frem til dette får du fakturaene fra Eidsiva Marked slik som du pleier.
Takk for tilbakemeldingen
Ja, du kan enkelt ordne betalingsutsettelse eller oppdeling på Min side hos Eidsiva. Du benytter tidligere faktura ved betaling. Forsinkelsesrente vil påløpe fra opprinnelig betalingsfrist og belastes på neste faktura.
Så snart du begynner å få faktura fra Fjordkraft, vil du finne mulighet for betalingsutsettelse i Min side hos Fjordkraft og i vår app.
Takk for tilbakemeldingen
Hos Fjordkraft får du fortsatt et jevnt beløp å betale hver måned. Du betaler akkurat samme beløp som før, og får med deg den saldoen du hadde hos Eidsiva. Hvis du har penger til gode kan du altså være trygg på at du får dette med deg videre.
Tjenesten fungerer på samme måte som tidligere, eneste forskjell vil være at navnet endres fra Jevn Faktura til Full Kontroll.
Med denne tjenesten får du også mulighet til å velge to betalingsfrie måneder i løpet av året, dersom du ønsker det. Dette kan du enkelt styre inne på Min side.
Takk for tilbakemeldingen
Vi har fortsatt våre hyggelige kunderådgivere tilgjengelig for deg på Kongsvinger og Hamar. De får snart nytt telefonnummer, men du kan fortsatt ringe 62 12 32 62 sånn som før. Du kan også ta kontakt på chat eller e-post hvis du ønsker det.
En forklaring av de ulike delene på fakturaen finner du på eidsivaenergi.no.
Takk for tilbakemeldingen
Ja, som kunde hos Fjordkraft vil du også få strøm og nettleie samlet på én regning. Dette fortsetter på samme måte som før. Nettleien du betaler på fakturaen vil fortsatt gå til det samme nettselskapet, det er kun strømleverandøren din som endres.
Takk for tilbakemeldingen
Dersom du har Avtalegiro eller eFaktura hos Eidsiva Marked i dag, vil vi sørge for at dette blir videreført automatisk hos Fjordkraft. Det samme gjelder om du mottar fakturaen som e-postfaktura, eller om bedriften din har EHF. Om du mottar varsel om epostfaktura via SMS eller kun SMS-varsel, vil du også få videreført dette.
Takk for tilbakemeldingen
Fjordkraft har valgt å ikke tilby Digipost. Vi anbefaler i stedet eFaktura som i de fleste tilfeller vil være en bedre løsning. Alternativt kan vi tilby epostfaktura med eller uten varsling på SMS. Dersom du har Digipost i dag, vil du få nærmere informasjon i mars om hvordan du kan velge et annet alternativ. Har du Avtalegiro i kombinasjon med Digipost, vil Avtalegiro bli videreført.
Takk for tilbakemeldingen
Skal du flytte til en ny bolig, kan du enkelt bestille en strømavtale hos Fjordkraft til din nye adresse.
Du kan også få hjelp til å si opp strømmen på adressen du flytter fra. Da er det fint om du tar kontakt på telefon 62 12 32 62, chat eller e-post, så får du den hjelpen du trenger.
Takk for tilbakemeldingen
Har du spørsmål om eller ønsker å gjøre en endring av strømavtalen din er det bare å ta kontakt med våre hyggelige kunderådgivere på Kongsvinger og Hamar. Du kan nå dem på telefon 62 12 32 62, chat eller e-post.
Takk for tilbakemeldingen
Frem til du blir kunde hos Fjordkraft i mars kan du fortsatt bruke Min side hos Eidsiva slik som før.
Etter at du har blitt kunde hos Fjordkraft kan du enkelt logge deg inn både i Min side hos Fjordkraft og i vår app for å holde oversikt over kundeforholdet ditt, finne fakturaer og mye mer.
Takk for tilbakemeldingen
Appen din hos Eidsiva Marked vil snart avvikles. Da vil vi anbefale deg å laste ned Fjordkraft-appen. Denne gir deg enkel tilgang til strømforbruk, fordeler, mobilabonnement og en rekke andre funksjoner.
Takk for tilbakemeldingen
Så snart du har blitt registrert som kunde hos Fjordkraft kan du ta i bruk vår app. Dette skjer i begynnelsen av mars. Vi vil sende deg en SMS så snart alt er klart til at du kan ta i bruk appen. Se mer informasjon om Fjordkraft-appen for å finne ut hva du får tilgang til.
Takk for tilbakemeldingen
Du vil få videreført den samme typen strømavtale som du har i dag, men den kan få et nytt navn. Mer informasjon om dette vil bli sendt til deg i god tid før du blir kunde hos Fjordkraft.
Takk for tilbakemeldingen
Er du kunde hos Fjordkraft fra før på en annen adresse, vil dette kundeforholdet fortsette som normalt. Du vil nå i tillegg bli kunde på den adressen som i dag er registrert hos Eidsiva Marked.
Du vil få separate faktura for de to adressene dine, slik at du beholder oversikten. I Fjordkraft-appen og på Min side vil du enkelt kunne følge med på forbruk og faktura på begge adressene.
Takk for tilbakemeldingen
Fjordkraft viderefører samarbeidet med Trumf, slik at du som kunde beholder den gode rabatten du har i dag.
Takk for tilbakemeldingen